lördag 15 oktober 2011

Dålig uppdatering!

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Fast jag har nog inte så många läsare direkt ändå, eller? ;) är ju bara fjärde inlägget eller nåt. Hursomhelst, operationen har gått BRA! Den 5 oktober kl 14.30 ca fick jag åka ner till pre-op och ca kl 18 vaknade jag igen. Hade lite ont men 2 panodil gjorde susen och den dosen är det enda smärtstillande jag behövt ta. Mår gott! Jag ser väldigt bra med vänste ögat nu, på långt håll. På nära håll är det desto sämre, men det är ju så med konstgjorda linser. Än har de inte uppfunnit de som kan justera sig. Men vem vet en dag? Annars har första 1,5 veckan varit lite småjobbig i början, i och med att jag ser bra med ett och kasst med ett öga visste jag inte riktigt hur jag skulle bete mig. Om jag skulle ha glasögon eller inte. Jag ser halvkaiko hur jag än gör. Men nu har jag lärt mig hur jag ska hantera det. Hjärnan har ju vant sig lite med.

Men allt är bra. Nu ska jag till min syster och hennes man, eftersom de blev föräldrar i måndags till en söt tjej!

Kram


Postat med min Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar