måndag 7 maj 2012

Besök hos ögonläkaren

Idag var det dags igen för besök hos ögonläkaren. Minsta killen var kallad men eftersom vi alla (jag & sönerna) har samma ögonläkare undersökte och tog han oss alla tre litegrann.
Det som är nytt är att minsta killen nu skall få glasögon, och att vi planerat både inför min och stora killens operationer. Vi prioriterar (förstås) min son först, så han hoppas jag opereras inom de närmsta 1-2 månaderna. Min egen operation blir efter sommaren, vilket funkar fint för mig. Det funkar bra att köra bil och jobba med mina läsglasögon så då är det ingen superbrådska (därmed inte sagt att jag inte vill ha det gjort).

Jag har inte mycket ork över till bloggen just nu, jobb & familjen kräver sitt, och dessutom händer det en del psykiskt påfrestande saker inom familjen just nu som upptar en del av mina tankar. Jag hoppas bli lite bättre på att uppdatera framöver.

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar