fredag 17 februari 2012

Besök hos ortopeden

Nu blir det vårkänslor i bloggen! För här är det numer +3 grader och strålande sol. Lite skillnad för mig att komma hem till då jag några dagar varit iväg på en intensiv men rolig resa upp till Longyearbyen, Svalbard. Där var det -20 grader som kallast, så kontraster är bara förnamnet. Lägger kanske upp några bilder från min resa i den här bloggen med.

Men det jag skulle skriva mest om är att Pär var iväg med vår stora grabb i tisdags till ortopeden på ett planerat besök. och han gick igenom "besiktningen" utan anmärkning! Känns jätteskönt att han blev friad. Tyvärr så vet jag inte mer än så än eftersom jag precis "landat" här hemma och väntar på att resten av familjen ska komma hem så vi kan fira lite fredag.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Jag hittade av en slump denna blogg då jag sökte efter information om linsluxation (som jag har på mina ögon!)
    Jag har också Marfan och har ärvt det av min far som gick bort då jag var liten. Det skulle vara roligt att komma i kontakt med dig då du också är ung och vi delar denna sjukdom! )
    Just nu bor jag i Stockholm, är 23 snart 24 och en glad norrlänning.

    Här är min blogg och mail om du skulle vilja skriva några rader
    http://phooe.blogspot.com
    phoe_@hotmail.com

    SvaraRadera